مردان درشت هیکل باید چگونه لباس بپوشند؟

هرگز یک کت و شلوار گشاد و جادار نپوشید. این مدل کت و شلوار باعث نمی‌شود که شما لاغرتر به نظر برسید؛ بلکه شما را نامرتب و شلخته نشان می‌دهد 

 

هوراشیو سانز بازیگر معروف می گوید:« یکی از مشکلات من در انتخاب پیراهن، هماهنگ کردن اندازه گردنم با اندازه بدنم است، گاهی اوقات یقه لباس بسیار بلند است و من احساس خفگی می کنم. در مورد شلوار، من شلواری که کمی بلند باشد می پوشم و گاهی اوقات اگر به اندازه کافی بلند نباشد، احساس می کنم که دارد می افتد. اساسا من سعی می کنم که از پوشیدن کت و شلوارهای به شکل معمولی و استاندارد خودداری کنم. آخرین کت و شلواری که من از فروشگاه خریداری کردم، مربوط به دوران فارغ التحصیلی من می شود.» 

 

۵ نکته که هر مرد درشت هیکلی باید بداند:
1 - از دستمال جیبی استفاده کنید. این کار باعث می شود که توجه به سمت سینه شما جلب شود، نه شکم شما.

2- همیشه دگمه های کت خود را ببندید، مگر اینکه در حالت نشسته باشید.

3- یک پیراهن ظریف و ساده بپوشید. از پوشیدن پیراهن های چهارخانه و شطرنجی خودداری کنید.

4- شما می توانید شلوارهای جلو صاف و یکدست بپوشید. آنها طوری طراحی شده اند تا حتی بدون داشتن ساسون، راحت باشند
5- از پوشیدن کراوات های بسیار باریک خودداری کنید. تناسب با بالاتنه شما نکته اصلی است. 
وزن خود را معلق و شناور کنید: 
از بستن شلوار به سمت بالا یا زیر شکم خود دست بردارید. از بند شلوار استفاده کنید و کمرتان را شناور بگذارید. 
مردان بزرگ: کفشهای سفت و محکمکفشی انتخاب کنید که پنجه محکم و قابل توجهی دارد. شما به کفش محکم و سفتی احتیاج دارید که وزن شما را تحمل کند و خوب به نظر برسد.
نظرات 2 + ارسال نظر
راشین دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.liapic.mihanblog.com

سلام
وبلاگ خوبی داری

خوشم اومد،جالب
به منم سر بزن وبا دادن نظر سرافرازم کن
اگه مایل بودی تبادل لینک کنی مرا با نام
(همه راهها عاشق عبورند) لینک بفرما وبه منم خبر بده تا فوری لینکت کنم
با سپاس[گل]
http://www.liapic.mihanblog.com/post/3897

[ بدون نام ] دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد